Kızlar 35 haftalığım hemoroid sorunum var 3-4 tane şişlik var bugün doktora söyledim sezaryen planlayabiliriz yarın genel cerrahın bir görmesi lazım normal doğuma engel bir durum var mı diye dedi. Bebek baş aşağı 22 den beri çatım müsait hafif sancım çıktı bebekte sancılara göre pozisyonunu alıyormuş yani basur dışında herşey olması gerektiği ve istediğim gibi bu şekilde normal doğum yapan basuru geçen var mı yaa ben çok üzgünüm yaa sezaryenden o kesik izinden bedenimin bozulacak olan bütünlüğünden korkuyorum çevremden dolayı çok korkuyorum çok 🥺