Aysenrr4 Merhaba tüp bebek ile hamileyim son regl tarihime göre 8 haftalığız fakat doktorum 6+1 dedi kesemizi bebeği ve yolk kesesini gördük haftaya kalp atışını duyarız, sağlıklı dedi. neden haftalar uyumlu değil başına gelen var mı?