elaymoms Alperyekta37 bize de 25 Mayıs dendi ama bence şaibeli 😅😅 34+1 iz . Bugun hareketleri aşırı derecede vajinamda ve orda bı ağrı sızı oluyo acayip bir şeyler oluyor çözemedim canım acıyo ama o kesin 🥴🥴
Kivininannesi Alperyekta37 benim de normal olursa 1 Mayıs gibi ama o zamana bekler miyim bilmiyorum çatlayacam neredeyse 😂😂
Mre elaymoms aynı gündeyiz ve normal doğum yapsam bana 12-15 mayıs demişlerdi size nasıl 25 mayıs denildi🙈
Kpinart Benimde sezeryanla olursa 1 mayıs demişti doktorum normalde 14 mayıs. 34+3 üm. Ama dünden beri sancılarım var. Sanırım geliyor gelmekte olan