gulsumd1 Haftadayım prilamım bitti denemek için almadım alsaydım içerdim resmen bulantıdan ölücem.. bir an önce hamilelik bitsin istiyorum 😔😔
yesillimonn gulsumd1 Benim bulantim kesildi bu sefer de zehir gibi yaniyor yemek borum rennie de ise yaramiyor soda sütte bu sefer de yanma yüzünden kusmalarim başladı Allahm sabir mi versin diyim şifa mi bilemedim ama çok kötü ya 🥺
Melekler12 gulsumd1 mide köz gibi yanıyor gaviscon fayda etmiyor ama mide bulantısı çok şükür hiç yaşamadım 🧿 Allah yardımcın olsun
Burcuuzunnn gulsumd1 bende 37.haftama girmek üzereyim bende öyleyim defalarca bırakmayı denedim ama maalesef sonlara yaklaşınca daha kötü olunuyor mide bulantısı kusma daha beter yapıyor haftaya doğumum olacak umarım doğumla beraber geçer biter
gulsumd1 yesillimonn midemde yanıyor dediğiniz gibi hiç bi şey fayda etmiyor ama dayanabiliyorum bulantı beni çok rahatsız ediyor resmen midem bulanıyor diye ağlıyorum çocuk gibi 😳
Smootie yesillimonn kaçıncı haftadasınız. Bende de reflü başladı başa sardık yemek istediklerimi yiyemiyorum ve kusuyorum 32+4 deyim erkek bebiş. İlk 5 ay kusmaktan bulantıdan canım cıkmıstı. Simdide ne yesem agzımda zehir gibi metal tad😰😰
gulsumd1 Burcuuzunnn inşallah inşallah bende öyle düşünüyorum bebek büyüdükçe daha da baskı yapacak o zaman ne yapacağım diye düşünüyorum şimdiden
hayatisigi gulsumd1 bende de öyle olmuştu ilacım bitmişti iki gün içmedim 3. Gün kusmaktan mahvoldum hamileyken kusmak demek ki buymuş dedim hemen ilacı aldım zor kendime geldim 😅
Zehross03 gulsumd1 bende denedim bigün anlamadım bişey yapmadı 2. Gün ölüyorum sandım yoktum yani hemen gittim aldım başlrda hiç fayda etmiyodu şimdide bunsuz yaşayamıyorum doğuma kadar kullananlar var malesef aman geçirsinde razıyım..
gulsumd1 Zehross03 aynen bana da hiç fayda etmemişti başta günde 4 tane bile içiyordum… bi daha bırakmayı deneyemeyeceğim 😅
yesillimonn Smootie 29 haftadayim cnm inan bende ayni sekildeyim 4 ay zaten kusma bulanti yaşadım şuan cayir cayir yaniyor yemek borum korkuyorum bişey yemeye 🥺
SinemAkyldz_ gulsumd1 ben de ilacım varken yeter artık içmeyeyim bebeğime bir faydası yok diye bırakayım dedim sabah içmedim öğlene kadar kendimi zor tuttum aç olunca hemen içmek zorunda kaldım ben de 27+4 haftalik hamileyim