Aslhn2101 33 haftalık hamileyim, geçenlerde bir kere karnımdan çıt sesi gelmişti aldırış etmemiştim ama bugün arka arkaya az bir aralıklarla sürekli bu ses geliyor neden oluyor? Korkmaya başladım yaşayan var mı bu durumu🤦🏻♀️🥺
Zynp-1 Aslhn2101 ben yaşamadım ama burdan okumuştum normalmiş doktorlar normal demişler canım endişe etme
aysenur204 Korkma canım 38+2 yiz bizde bayadır bende de oluyor hatta bugün üst üste küt sesi geldi bebek hareket ettikçe karnımdan bebeğin eklemlerinden geliyormuş o ses korkulacak birşey yok🤭
Aslhn2101 aysenur204 ay evet evet bende de aynı arka arkaya geliyor olunca korktum normal mi değil mi bilemedim yani😂🙈 inşallah bir şey olmasın ya iyi bari😂😂