Yldzzz16 33 hafta olduk🙏şöyle ki yatakta dönmeye çalışırken, kalkarken, otururken, üzün süre yattıysam ya da oturduysam ayağa kalktığımda penguen gibi yürüyorum yürürken bile ağrıyor. Vajinal ağrı sanki uzun süre bisiklet sürmüşüm gibi oradaki kemikler ağrıyor, eşofmanımı çıkartırken giyerken falan ayağımı kaldırdığımda da ufaktan ağrıyor. Normaldir bence vücut kendini doğuma hazırlıyor bebişler de baskı yapıyor