IlaydaOrhanKopuz
Merhaba anneler 🌸
Dün kontrolüm vardı ve çatı muaynesi oldum.burda okuduğum onlarca korku dolu muayne hikayelerini değil rahat geçtiğini söyleyenleri düşünerek gittim.rahat bırakınca vücudu kasmayınca hiçbir zorluk olmadığını söylüyordu bi çok anne getçekten de öyle.ben hiç acı hissetmedim hatta içten içe kafam da o kdr büyütmüşüm ki doktorum tamam bitti dediğinde nasıl yani bitti dedim 😂😂😂 tabi bnm kızım makat geliş pozisyonuna dönmüş bize süpriz yaptı dün oysa ki çatım da normal doğuma çok müsaitti 🤦🏻♀️ Ama belli olmaz belki gene döner.yani güzel anneler hiç abartılcak bişey değilmiş ben tecrübeledim sizinle de paylaşmak istedim 🌸 hepimize hayırlı sağlıklı doğumlar 🌸