Ssstelli Gokaysmom havuç muz iyi geliyor diyenler var naneli şeker biraz da olsun rahatlatıyor tavsiye ederim
Gokaysmom Ssstelli evet naneli şekeri de duymuştum hepsini deneyeceğim en son ilaç artık yapacak bişey yok 🤦
elaymoms topacbebe nereye kadwr sabır bacım ,34 haftalık hamileyim hala aynı hatta az önce hastaneden geldim serum yedim eh işte biraz daha iyiyim cidden çok yoruldum yiprandim
muser24 Hamileliğin ilk haftalarindan beri aynı sorunu yaşıyorum, 33 haftalık olduk, ilaç dışında soğuk süt içiyorum, resmen elimde süt şişesiyle gezer oldum 🤦🏾
designermoms Gokaysmom ben de süt içemiyorum kokusundan dahi midem bulanıyor şurup içebiliyorum sadece