Kızlar selam 3 yıllık evliyim bir düşüğüm oldu perde ameliyatı oldum sonrasında yine hamile kalamadım bugün umuttepe üniversitesine gittik doktor aşılama önerdi pcosumda var bemm yumurtlama düzensizlikleri varmış adetim 3. Günü gel dedi kan verdim aşılama nedir yaptırıp sonucu hayırlı olan çıktımı doktor %30 olur dedi 100 olmaz dedi ne yapıcağım bilmiyorum hiçbir bilgim yok bilenler bilgilendrebilirse çok sevinirim ❤️