rachelgreenn Kızlar plasentam ön duvardaymış buralarda okuduğumda dinlenilmeli vs yazıyordu doktoruma da sormayı unuttum ama yürüyüş yapmak istiyorum akşamları acaba sıkıntı olur mu bilgisi olan var mı?
KLORAKHANIM rachelgreenn evet canim saglikli olan dinlenmen :) saglikli beslenirsen yuruyuse de gerek kalmaz merak etme, 9 aydir yatiyorum ödemim bile olmadi 🙏 yeter ki saglikla doguralim
KLORAKHANIM rachelgreenn egzersiz son haftalarda normal dogum icin daha etkili, simdiilik dinlenip son haftalarda elinden geleni yapabilirsin 🙏