yenibirannis Sila66 yaa Allah’ım sonunda sılamm maşallah size sağ salim al kucağına ins kolay doğumun olsun merakla bekliycem o gün post acmani kuzum 🙏😍😍😘
Sila66 yenibirannis yaa tesekkur ederım balımm ınsallah o gunu goruruz hep beraber saglıcakla kucaklayalım🥹🥹💜🌸❤️
yenibirannis izlmisik-16 benmki zorunlu sezeryan o yüzden ins kuş gibi çıkar gelir prensesim😍 sen bı avazda kurtl ins cnm😁
Sila66 yenibirannis bı zamanlar bende ordaydım sımdı bıtıcek dıye uzuluyorum bol bol anı bırıktır askım💜💜
Nhlhmz11 yenibirannis bir bakmışsın kucağında , bende hergun saydım , çok çabuk bitti 37 haftada doğdu kızım ve şuan 33 günlük olduk 🤗
yenibirannis Nhlhmz11 ya maşallah rabbim uzun ömürler versin hayrlı evlat olsun ins bende dr a dicem saglkli kilosu ve herşeyi iyise 36 37 de alsinlar hemen kavusayim🙏😍 Allah’ın izniyle ins