Bugun doktora gittim idrar yolu enfeksiyonu olmus antibiyotik basladi adetimin 3. Gunuydu horman testleri verdim belki dedim bir umut belki hamilelik vardir bazen üstüne görme oluyor ya betaya baktırdım yok tabi bisey tekrar folik asit basladi folidays binsonra ki adetin 3. Gunu gidip catlama ignesi yada ilacı neyse basliycaz dedi oyle deneriz olmazsa asilama en son tüp bebek dedi yani baska carem kalmadi basliyorum ben artık bu ayi es geciyorum zaten bu ay bayram telasi falan eşimle ayri olacaz zaten muhtemelen ayin yarisinda gorusemiycez bi dahaki aya kaldi umutlar ne olur guzel hamisler bana da dua edin 🌸🌸🙏🙏