Çakmak erdem hastanesi yasemin hanım a gidiyorum ama hastane rezalet ya.. o kdr cok kötü sey okudum ki hemsire ve ebelerle ilgili.. bi cok kişi enfeksiyon kapmış dogumda hatta ölen bile olmus zaten hiç sevmemiştim ama doktorum için gidiyodum.. peki ben nerde dogum yapıcam ?? İstanbul anadolu yakasında doktor ve hastane önerisi olan varr mıı ?