_dilara8mustafa_ Merhaba güzel annelerim🌸 hemen almayı düşünmesemde biberon araştırması içerisindeyim aklımda bulunsun diye. Sizce biberon cam mı olmalı plastik mi? Kullanan ya da alan annelerimizden fikir almak isterim 🐣🙈
beyzacmvrc _dilara8mustafa_ ben lansinoh plastik aldım. Zararlı madde içermiyor zaten plastikler de özel uretiliyor. Cam kullanışlı gelmiyo hem bebek biberon tutmaya başlayınca ağır gelir tutamaz. Hemde yıkarken illa binyere en ufak çarpma da kırılır Plastik iyi bence 😊
UmutsuzPolyanna _dilara8mustafa_ cam iyi olur anca kullanışlı değil. Ben 2 çocuğuma fa Lansinoh biberon kullandım
Bernnnaaaa _dilara8mustafa_ tabikş plastik bebeğin yüzüne düşebilir biberon plastikleri özel yapılıyor zaten riskleri göz önüne alırsanız bence plastik seçin büyüyünce biraz daha cam alırsınız
_dilara8mustafa_ beyzacmvrc Bende şuan Dr Browns markasına bakıyorum gaz önleyici gibi bir sürü özelliği var. Daha öncede çalıştığım yerde bu markayı kullanmıştım gayet güzeldi.
btllsk beyzacmvrc Aynen öyle bende plastik düşünüyorum. Arkadaşlarım cam almıştı yıkarken çok azıcık çarptı ve kırıldı. 🙈
HeMSiReM @“dilara8mustafa” cam almalısın sağlıklı olur. Plastik koku yapar ve kanserojen etkisi altındadır .
beyzacmvrc _dilara8mustafa_ evet onuda öneriyorlar. Philips avent ve lansinoh arasında kaldım. Philips avent fiyatlari çok uçmuş o nedenle indirimde lansinoh un hoşgeldin hoşgeldin biberon seti aldım 225 TL Hepsiburada da ebebek de
Melekannee17 _dilara8mustafa_ avent in plastigini aldim ben cam çok sık kırılıp yenilenmesi gerekiyormuş
cauuv1 Melekannee17 tam bunu yazacaktım ki siz yazmıssınız🥰 çevremde herkes aventin plastik biberonlarını kullanıyor cok memnunlar baska biberon almaya gerek duymamıslar ve cam da cocuk icin iyi olmaz diye düşünüyolar bende öyle tercih ettim benim aşfıgoö set zaten baska biberon almayı düşünmüyorum
nevzatbaskomser _dilara8mustafa_ Sakar olduğum için plastik daha kullanışlı oluyor. Hem hafif olduğu için bebek tutmaya başladığında zorlanmıyor
Babyboy Ben yeni doğan için tabii ki cam aldım kullandım ama biraz büyüyünce kaliteli bir cam olmayan biberon aldım çünkü kendisi tuttuğu için ağır geliyordu
Tgcmrt48 _dilara8mustafa_ avent hem cam hem de küçük boy plastik aldım tabi ki cam daha temizlik açısından iyi duruyor