TKumsall Sezenfnd ben 6 haftalıkken gitmiştim gözükmemişti 7+4 ye gittim kalp atışı da bebiş de göründü
Mudesyu Ben yaşadım. 5+6 da gittim doktor boş gebelik diye korkuttu ama hiç öyle olmadı küçük oldugu için görünmüyormuş 10gün sonra gördük duyduk kalbini de