aynı durumdayız. Diğer bebeğim 10 aylık ve şuan 35 haftalık gebeyim doğum yapacağım mecbur şekilde. Hiç canınızı sıkmayın diğer bebeğim zamanında doğmasına rağmen oda girmişti kuveze. Size tavsiyem devam sütü kullanmanız çabuk toparlanıyorlar zaten yoğun bakımda da o şekilde besleniyorlar mutlaka evde süt bulundurun çok işe yarıyor