Elifcan02 Merhaba arkadaşlar aşılama acaba kaç günde belli oluyor ya idrarda belli oluyor 27 martta yaptım 10 nisanda kan vercem bugün merak ettim hamilelik idrar testi yaptım negatif çıktı 😔sonradan pozitif çıkan oldumu hiç
ummuhan3 Elifcan02 aşılama sürecinde yumurta gelisimine alttan mi bakiyolar yoksa kasik ultrason mu kızlar
Asel5234 Elifcan02 Merhaba 🌸 Bende 27 martta aşılama yaptırdım doktorum 16 gün sonra adet olmaz isen gel kan ver bakalım demişti siz çok erken test yapmışsınız 😊 Üzülmeyin geç döllenme vs olabilir inşallah öyledir geç olsun güç olmasın inşallah 💜 Benim normalde adet tarihim 10 nisan bugun kasık ve bel agrım var bakalım inşallah hayırlısı olur hakkımızda 😊
Elifcan02 Asel5234 benimde ilk günlerde apron oluyor du basende kasıklar ağrıyor inşallah Allahım kimsenin emeğini boşa çıkarmasın
Asel5234 Elifcan02 hım anladım hayırlısı olsun inşallah adet tarihinizi bekleyin umutsuz olmayın lütfen pozitif düşünün çok erken test yapmıssınız zaten daha 8 gün oldu aşılama üstünden geçeli en az 12 gün olması lazım 😊