Merhaba kızlar 🌸 ben hamile kaldığımda 43 kiloydum , şu an 15 haftalık oldum ve 50 kilo oldum . Hiç kusma bulantım olmadığı için iştahım hiç kapanmadı bi kilo kaybı da yaşamadım . Sürekli protein ağırlıklı beslenme isteğim oluyor . Yumurta et balık tavuk bunları yiyorum . Canım daha çok bunları çekiyor . Sizce böyle beslenmem normal mi . 🙏