Kendi doktoruma randevu bulamamıştım 3 düşük yaptım ve sonra oğluma hamile kalınca kan sulandirici hap ve progestan kullanmaya başladım. Simdi tekrar hamileyim dostuma gidemedim başka doktor 1 poşet ilaç ve oskapar diye iğne yazmış. Ben onu almadım çünkü doktorum bunu vermemişti. Anlamadığım şey bi sorun yok diyo ama neden kan sulanrici iğne veriyo çünkü bu haplarla sağlıklı oğlumun doğduğunu söyledim. Kafam çok karışık bisey Olur mu kullanmadım diye ayın 11inde dostuma gidicem yine sorarım ona ama bi yandan da morkuyorum