Mlsayca_07 Selam kızlar 35+2 den selamlar sayılı günlerimiz kaldı durumlar nasıl ben sezeryan olucam benm 23 günüm kaldı çok heyecanlı hazırlıklar nasıl gıdıyo çantaları hazırladınız mı benmki hala tam hazır değil herseyı aldım ama öyle tam bi düzene sokamadım
Ntls Mlsayca_07 benimde 24 günüm var ama sanırım oğluş o günü bekleyemcek nst de sancılar çıkıo rahim ağzı uzunluğna bakldı bgn bi tedirgin oldum bende sezaryen olcam bu arada
pinar_033 Mlsayca_07 selam bizde 35+4 olduk.kontrollerimizi haftaliga indirdi artık doktorumuz sezeryan olacak benimde 38 de alırım dedi.günler geçmek bilmiyor herseyimiz hazır artik minigimizin gelmesini bekliyoruz bu arada kasik ağrıları sırt ağrılarım beni mahvediyor doğuracak gibi oluyorum 🤣
Mlsayca_07 Ntls benm de hep kasılma oluyordu doktor sordu günde kaç defa oluyo diye bende dedım 7-8 defa oluyo sonra ilk defa nstye bağladılar 😅 ne sancı çıktı ne kasılma çıktı yalancı çıkardı beni ogluşum
Mlsayca_07 pinar_033 çok heyecanlı degıl mi ya benm ilk bebişim çok heyecanlıyım bugün gaza geldim dedım bi oruç tutayım oruç bebişimde ters etki yaptı galiba aşırı hateketlıydı ezana yakın oturdum ağladım dedkm herhalde açlıktan öyle oldu çok vicdan azabı çektim ya