Emineedrk 123hh bende spinal oldum zaten hissetmiyorsunuz bir tek gözleriniz açık oluyor o kadar ama onu gördüğünüz an gerçekten paha biçilemez 🥰🥹
123hh HilalEyce peki hissediyor musunuz sancınız ağrınız oluyor mu bebeğimde kordon dolanması var 39+4 haftalığım o yüzden mecbur sezeryan olacağım
HilalEyce 123hh Doğum anında sadece dokunuşları hissettim ağrı sancı yoktu. İlk ayağa kalkma biraz zor oldu o kadar
ZeynepGeos Benim iki doğumum da genel oldu. Müthiş bi ağrı ile uyandım. Aşırı üşüyordm. Kendime gelmem zaman aldı . Doktorlar doğumda spinal öneriyor