Mumofprincesss kızım baştan beri sakin bir bebekti yani hem çok akıllı Zeki hemde uslu laf dinleyen bir kız sadece bir inadı var o tuttuğu zaman zorluyor ama olur o kadar. Dıyorum beni hiç yormayan bir kız oldu baştan berı yanı yaşında bile kardeş yapsam olurmuş ama ben hakkına girmek istemedim hem emiyordu hem çocukluğunu bıraz yaşasın istedım 4 yaşına gırecek kasımda 🌸 adıyla yaşasınlar inşallah