esmerella37 benim çok benziyordu ve bel ağrım da vardı adet oldum olacağım diye beklerken soğuk algınlığı ilacı alirken eczaneden test de aldım ve ilaci kullanmadan önce Bi bakayım bebek var mı yok mu ona göre kullanayım dedim test yaptım meğer hamileymisim. Oysaki tüm belirtiler adet belirtisiydi ben birebir aynılarını yaşadım