Akay89 ilk 1 hafta yaşadım bende bu korkuları başını bekledim desem yeridir ama sonra uykusuzluk yüzünden halsizleştim sütüm azaldı uyumaya başladım alarm kurup kalktım. Uykusuz kalmamaya çalış canım hem gün içinde enerjin olmaz, hem sistemin çöker Allah korusun gribe nezleye karşı savunmasız kalırsın hemde sütün azalabilir. Yatırırken sağa ya da sola doğru yatır birşey olmaz Allah’ın izniyle. Bir de üzerini battaniye pike vs ile örterken omuzlarını geçirme elleri örtünün içinde kalmasın ağzına yüzüne götürmesin, ben beşiğin kenarlarına sıkıştırıyorum battaniyeyi bişey olmuyor