Kızlar dün akşam ağrılarım sancılarım başladı geçer diye düşündüm sabah kontrolüm var dı ve sabaha kadar sancılarım geçmedi bende dayandım sabah hastaneye kontrole geldiğimde nts ye bağladılar ve büyük sancılar çıktı şimdi doğuma lacak doktor ama küveze girecekler bir sıkıntı yok tedbir için küçük olduğu için koyuyorlar 32+4 daha çok küçükler ama işte ne olacağı belli olmuyor dualarınızı bekliyorum kızlar