Benimde yüksek çıktı doktorum bunun iyi bişey olmadığını önemli bir durum olduğunu ilacı düzenli kullanmam gerektiğini söyledi başka bir doktora daha gitmiştim oda tsh değerini görünce bu önemli bi durum mutlaka ilaç kullanman gerekir bebeği etkileyen bir durum dedi
1 aydır ilaç kullanıyorum pazartesi günü tekrar bakılacak inşallah düşmüştür.