1 hafta önce 35+6 da doğum yaptım.Tansiyonum yüksekti erken doğum oldu. Tansiyondan kaynaklı beslenemedigi için kan şekeri düşmüş kuveze aldılar. Ilac tedavisi başladılar 1 haftadır da kuvezde idi. 3 saate 1 emzirmeye gidiyordum. Kan şekeri normale girmişti. En az 2 günlük tedavisi kalmıştı.Ama bugün emzirmeye gittiğimde bebeğimin enfeksiyon kaptigini antibiyotik tedavisi başlandığını solunumunu rahatlatmak içinde oksijen verdiklerini söylediler. Sabahtan beri ağlıyorum tukendigimi hissediyorum artık başına gelen varmi kuvezde ne kadar daha kalır bu süreç nasıl işliyor yardımcı olur musunuz daha dün taburcu oldum ama hastanede anne odasında kalıyorum bebeğimi bırakıp gidemedim