Faymer1 benim de tiroit değerim yüksekti euthyrox verdi doktorum hamileliğin başından sonuna kadar kullanmak zorundasın dedi.Bebeğin sağlığı için çok çok önemli 2-2,5 arasında olması gerekiyor değerin.Her ay düzenli olarak dahiliyeye gidip kan veriyoruz ve ona göre ilacın dozu yeniden ayarlanıyor bebeğin haftasına göre ihmal etmeyin