Pentagramm Kızlar yarın sezeryan öncesi tahlillerimi vereceğim. Aç mı tok mu olmak gerekiyor? Bilgisi olan var mı?
Zeynayzey Pentagramm kaç haftalıksın canım banada 36 haftada gel anesteziye göndercem gün vercez dedi Başka ne tahlili yapılıyor
IkraMustafaa Pentagramm açlık tokluk farketmiyor canım kan veriyoruz daha sonra EKG çekiliyor sonuçlardan sonra anestezi uzmanı ile görünüyorsun o ne tür uyuşturma olacağına karar veriyor sonuçlarına göre daha sonra doktorun da gününü belirliyor benim öyle oldu 10 Nisan da inşallah 🥲🌸🤲
Pentagramm Honeymom17 anestezi doktoru görecek ve kan tahlilleri yapılacak dedi tam olarak ne bilmiyorum ne yazık ki
Zeynayzey Pentagramm bende haftaya 36 da gitcem aynısını söyledi anestezi doktoruna gitceksin tahlil yapcaz dedi ama erken değil mi daha 36 da çünkü 39 a felan gün veririm dedi
Seherak Pentagramm Cuma günü kontrolüm var son 14 nisan amelıyatım bnde tahlil vs verecegim Ekg kan tahlili ve anestezi doktoruyla görüşüp çeşidi onayı ayarlanıyor amelıyat saati veriliyor diye bılgı aldım ama aç ya da tok bişey demediler onemli degıl demekki
Sererva Benımde inşallah sezeryanım cuma günü kızlar bugün ben ekg kan tahlili ve anestezi gördüm karnım toktu aç olmanız gerekıyor demediler
Pentagramm Zeynayzey ben normal doğum düşünüyordum ama bebeğim makat gelişli olduğu için sezeryana dönmek zorunda kaldım belki sezeryan olacaklara erken yolluyolardır bilmiyorum o yüzden canım benim son dakka değişti
hulya_6363 Pentagramm sezeryani hemen ardına olacaksan eğer aç karnına olman gerekiyor anestezi alma durumunda tok olunca sorun oluyor mide bulantısı olayları oluyo
Acemianne8 Dün gittim ondan önceki gün kan ve idrar tahlili vermiştim dün sonuçlar çıkınca da anestezi doktoruna gittim haftaya Salı kayıt başlattılar ve tok karnınaydım aç karnına olacak bişi yok