Nurdankayhan kendi tecrübemi ve kendi fikrimi yazayım 🤗 benim gece 38+2 de suyum ve nişanım geldi. Ağrım sızım yoktu. Su gelince sıcak duşa girmek Rahmi açıyor demişlerdi. Bende hemen duşa girdim. Sonra ne olur ne olmaz diye hastaneye gittim hemen. Orada kontrol altında kalırdım çünkü. Riske atmak istemedim içimde bir can var çünkü. Gideyim en azından muayene etsinler geri gönderirse de gelirim yatışsa da yatarım diye düşündüm. Gittim yatış verdiler 3 cm açıklıkla. Sancın yok yat uyu dedi ebe ama ben sabaha kadar yürüdüm eğildim kalktım. Sabaha kadar (yatıştan 4,5 saat sonra)1 cm daha açılma olmuş ve rahim güzel yumuşamış dedi ebe. Doktorum geldi sabah 8 de. 4 cm açıklık var 11 e kadar bekleyeceğiz yeterli açılma olmazsa suni vericez bebek de kanalda değil kanala indiriyorum dedi. Açıklık muayenesi yaparken bişeyler yaptı anlamadım. Bebek kanalda artık dedi. 1 ,5 saat sonra hafiften sancım gelmeye başladı. Sancı gelince oturdum hafif hafif ıkındım hep yürüdüm hiç ama hiç oturmadım. Bacaklarımı açarak yürüyordum hızlı hızlı hep. Saat 11:30 oldu suni verdiler 12:30 da doğumhaneye gittim. Çatalda sancı gelince derin nefes alın ve sanki kabızsınız da afedersiniz kakanız çıkmıyormuş sizde çıkarmaya çalışıyormuşsunuz gibi güçlü ıkının. yürüyün bolca eğilin kalkın. Kendinizi korkutmayın. Tansiyon düşer ya da yükselir korkarsanız sancı da geri gider. Sağlıkla kavuşmak nasip olsun inşallah