Erken doğum riski olduğu için doktor ne olur ne olmaz diye celestone iğne yazdı 2şer dozdan 2 kere vurulmam gerekiyo bugün birini vuruldum ve eve kendimi zor attım 34+4 haftalığım tanaiyonum düştü montu filan çıkarıp eve kadar koştum bayılmadan varabilmek için yarın doktora sorucam ikinciyi yaptırmasam olurmu diye ama merak ettim acaba başka böyle olan oldumu bide kasıklarımda bi ağrı başladı bir iki saat sonrasında geçti ama hala taş gibi