Ebrbyt 1 aylık bebeğim kulağın altında beze gibi şişlik farkettık doktora gittik kas kısalması sonucu böyle oluyormuş nöroloji yönlendirdi fizik tedavisi verir dedi bu durumu yaşayan var mı arkadaşlar nasıl yol izledınız
Iamayse Ebrbyt ben de aynı durumdaymışım doğumdan kaynaklanan bir şeymiş ilkokula giderken ameliyat oldum ameliyat sonrasında hareketleri düzgünce yaptığımı hatırlıyorum şu an 25 yaşındayım hiçbir sıkıntım yok canınızı sıkmayın
Goncagebe Merhaba ben çocuk fizyoterapistiyim Tortikolisle yoğun çalışıyorum hangi şehirde yaşıyorsunuz iyi bir Fizyoterapi ile hemen toparlıyorlar kaç haftalık bebeğiniz
Eses25 Goncagebe merhabalar benm tanıdıgımda var cok yakın arkadaşın bebegi rica etsem urfa’da yada ankarada tanıdık yardımcı olacak doktor adı verir mısınz
e_dmr Benim oglumada bu teşhis konuldu 4 aylıkken, fizik tedavi oldu bircok kez. Ameliyata karar verilmisken son anda teşhisi gözünden koyuldu ve göz ameliyatı oldu.ne boyun egriligi kaldi ne birsey