35 haftalık gebeyim. Hamileliğimi öğrendiğimden beri tansiyonum 10 a 6 ydı. Cumartesi günü kontrolde 11 e 7 çıktı. Ve pazar gününden beri baş agrım var aşırı halsizim baş agrımın oldugu kısımdanda boynum agrıyor. Bugün tansiyonuma baktırdım 12 e 7 çıktı. Doktorum normal dedi ama beni baya bir sarstı. Son haftada oldugu için mi böyle acaba