7.haftdan beri çekiorum 14+3oldum hala fenayım kusma yok ama sürekli mide bulantısı halsizlik hiçbişy yiyemiorum.prilam ilk basta bana cok ii geliodu hatta 2gün de bir içiodum gece yatmadan önce 2 tane. 2haftadır asla etkisi yok.cok kötüyüm insallah geçer die dua ediorum sürekli.