Kızlar selam, sabah kahvaltıdan 1 saat önce hiçbir şey yiyip içmeden şekerimi ölçtüm 84 çıktı kahvaltıdan 1 saat sonra şekerimin düştüğünü hissederek ölçüm yaptım 74 çıktı, normalde daha yüksek çıkması gerekmez miydi? Yarında ölçüm yapacağım yine aynısı olursa dahiliyeye gitmeyi düşünüyorum sizlerinde böyle oldu mu? Olduysa ne yaptınız?