Esengll Kizlar varmi bu hastaneye gidip şu doktordan cok memnunum dyen art7 bucuk ayi geride birakmama ragmen ilgili bi doktora denk gelemedim bide burayi denicem artik bulmam lazim
Zeyno19 Esengll ayşe şeyma küçükakça ben gidiorum, okadar doktora gttim aradigim doktoru buldum sonunda cok guleryuzlu cok samimi ve ilgili aklima bisi takildinda instagramdan yaziyorum hemen dönüs yapiyor asla pisman olmazsin zaten en cok hastasi olan doktor 😊
Glsm00 6+4 üm hüsniye sedef hanıma başladım nasipse oradan devam edicem çok tecrübeli bi doktoe tavsiye üzerne gittim
Merve0901 Ben Op Dr Canan Kaplana gittim 1 kere muayene olmaya. Memnun kaldım. Güler yüzlü, ilgili bir kadın. Benimle tatlı konuştu, memnun kaldım
Esengll Zeyno19 smdi instgramdan bile cevap veriyor deyince bi cazip gelmedi degil ozaman ilk muayenemi bu doktorda denicem insallah sonuncu da olur artik doktor degistirmwkten cok skldm
Nisanur_ Esengll 2 kere falan gitmiştim ama düşüğüm olmuştu daha sonra acilden gittiğim de nöbetçi doktor burçin hanıma denk geldim daha hoşuma gitti ona gidiyorum Allahın izniyle şimdi ki bebeğim için son günleri sayıyoruz