Ben medicalpark seyhanda Sezer Filiz Erdala gidiyorum. Tavsiye üzerine gittim tavsiyeler arkadaşlarım da gitti hepimiz memnun kaldık. İlgisi, sabrı, netliği çok güzel. Sonsuz güvenip her şeyi doktorunuza birakabiliyorsunuz. Tabi herkesin enerjisi farklı beklentisi farklı olabilir sadece tavsiye kendi tecrubemden