BuseVeMinikleri İşaret parmağımda dolama oldu. Çok sızlıyor. Daha öncede geçirmiştim ama o zaman hamile değildim. Doktor bactroban diye bir krem yazmıştı. Gebelikte kullanan var mı?
Aybarsmom_ BuseVeMinikleri internette videosunu görmüştüm sade türk kahvesi yapıp ılık hafif sicakken parmağını içine batırıp bı sure bekletiyordu iltihabın hemen akittigini söylüyor onda sürekli tekrar eden bir durummuş hep böyle yaparmış. Acısız olur diye düşünüyorum deneyin isterseniz
Smootie BuseVeMinikleri küçücük bir hamur yap sadece su ve unla onu parmagına sar ve kapat gün boyu dursun o çekecek zaten çektigini zonklama ve agrıdan hissedeceksin bende de olmustu böyle Üc günde uç verdi ve gecti
Bal_1604 BuseVeMinikleri soğan çok rahatlatıyor hepsini koymaniza gerek yok dolama olan yeri kaplasaniz yeterli bende de daha önce olmuştu anında etki ediyordu acı sizi kalmıyordu
Zeynepkurr Soğanı ocakta közleyip parmağına sar. Geceden sabaha dek dursun bütün iltihap akıyor. Eşime de aynısı olmuştu böyle yaptık geçti. Lokum da oluyor :)
BuseVeMinikleri Aybarsmom_ deneyebilirim çok teşekkür ederim. Babamda sıcak suya koy demişti ama cesaret edemedim 🥴
Sna-0567 Normalde hiç yasamamistim gecen hafta oldu. Aynisefa kremi sürdüm surekli, ara ara da sarı kantaron yağı. Hemen geçti.