Ceku00 Kızlar 13. Haftadayım. Tsh değerim 9,55 çıkmış ilaç kullandığım halde. Yarın doktora gideceğim ama çok tedirgin oldum. Bebeğe bir zararı olur mu, bmyle bir şey yaşayan oldu mu daha önce?
Narinsuu Ceku00 daha çok küçük beyin gelişimini etkilemez, burdaki yorumları okuyup hiç korkmanza gerek yok. Doktorunuz dozunu yükseltecektr benm de yedi yada sekizdi şimdi 0.2. yarın ben de yeniden kan vereceğim İnslalah. Geçmiş olsun 🌼
AnnesiyimM53 Ceku00 ilk kızımda tsh yüksekliği vardı ilaç kullandım o engelli doğdu şimdi yine gebeyim tsh yüksekliğim vardı ama ilaçla düştü
Ceku00 symag evet sağlık ocağında yaptırdım bazen yanlışlık olabiliyormuş sağlık ocaklarında o yüzden yarın hastanede tekrar kan vereceğim
symag Ceku00 sağlık ocağında kan beklediği için yüksek çıkıyor. Benimki 7 üzeri çıktı .doktorum burada tekrar yaptıralım dedi 4 çıktı. Yine yüksek ama ilaca başladık.
Evrem990 AnnesiyimM53 merhaba engelli derken ne gibi engeli var özel degilse?bide doktor tsh yüksekliginden mi böyle oldu dedi.yani gebeliginiz biyunca kaçtıkı tsh.düzenli baktiriyormuydunuz
Faymer1 Ceku00 bende hamile olduğumu yeni öğrendim sağlık ocağında tahlilerimi yaptım bugün çıktı 3.3 benimde doktoruma söyledim kadın dağuma bana dahiliye git ilaç başlayacak dedi inşallah bir sorun olmaz bende çok korkuyorum yarın doktora gidecem özele gidemiyorum malum fiyatlar uçuyor devlet hastanesine gidecem hayırlı haberle alırız inşallah hepimiz🌸🙏
AnnesiyimM53 Faymer1 yok canım tam zamanında başladım şimdiki değerim 1.60 canım bunlara takılma dozunu yükseltir ilacının geçer canım düzene girer tsh değerin 😌
Edaozkan Ceku00 benim de 4 e yakın bugün ilaca başladım kızında sıkıntı olmadı inşallah bunda da olmaz
Faymer1 AnnesiyimM53 inşallah🙏Yarın dahiliye gidecem tekrar bi baksın doktor sonra ilaça başlarım inşallah🌸🙏
Ceku00 Demir ilacıyla tiroit ilacını yarım saat arayla aldığım için tsh yükselmiş. İki ilacın arasında en az 5 saat olmalı dedi dahiliye. Kadın doğumcuya tiroit ilacı kullanıyorum dediğim halde bana yarım saat arayla al bir şey olmaz demişti. Ben şimdi bu doktoru ne yapayım nereye şikayet edeyim? Çocuğumda bi sıkıntı olursa kim ödeyecek bunun vebalini? O kadar doluyum ki