xxelifxx 2021
nur34_
@derindoruk
eylülde orda dogum yaptım 🙋
Suan 2. Ye hamileyim orda düşünüyorum kısmetse.
Asla devlet istemem istemem diyen ben. 5. Ayından itibaren oraya gittim. Bebeğimde down sendromu şüphesi oldugu için özeldejş doktorum oraya yönlendirdi. Her ihtimale karsı anında önlem alınır hemen tedavi uygulanır diye.
- Hafta yatısım yapıldı bende agrı sancı su VS hiç bişey yoktu. Suni sancı takıldı ilk dogumumdu. Ben odaya cıktım önlük verdiler tam giyindim refakatcı odaya geldi. Suit Otel odası gibi. Odanın içinde ayrı bir küçük oda var dogum için büyün aletler VS orda hijyenik sekilde kullanıma hazır beklıyor. Banyo wc bir ama cok büyük. Yatak 3 bölmeli dogum başlayınca alttaki 1 bölüm cıkartılıo catala dönüşüyor. Sonra dogum bitince tekrar o bölme takılıp düz yatak oluyor. Ben cok cok cok memnun kaldım a dan z ye öyle diyim yada şansıma denk geldi…
22 saat suni sancı aldım 19 saat asla gram acı agrı sancı acıklık olmadı. 19.saat hafif suyum geldi acıklık 4 cm olmustu hafiften sancılar başladı 3 saatte 2.ıkınmada dogurdum 🤭😄 inşallah 2. Bebeğimde öyle olur. İlk bebeğim oldugu için kesi atıldı ama ıkınmadın tam üst noktasında kesi atıldığı için anlamadım yani kagıt kesiği gibi bişey anlık. Dogum başladığında ve muayene esnasında refakatcı odadan cıkıyor sadece diğer zmanalar yanınızda sürekli. Dogum başlamaya yakın zaten onlar anlıyor bebeği kontrol muayene için odaya özel araba geliyor muayene arabası boy kılo temizlenmesi ilk aşısı kontrolleri orda odada yanınızda yapılıyor. Ne siz ne bebek asla odadan cıkmıyırsunuz. Dogum başlayana kadar 2-3 saat ara ile muayeneye gelıyolar. Belli bir doktor girmiyor bna doktorum gitmemişti mesela cünkü bebeğin kafası ıkınırken geldiği için hemen 10 kişi apar topar kısarak odayı hazırlayıp heme doguma gectik ve 2.ıkınmada dogdugu ve hiç bir problem olmadıgı için doktora gerek kalmadı 😄🤭
Dogumdan sonra kontrollerini yapılıyor bende 8 saat sonra başka odaya almıslardı 2 kişiliktir ama cok büyük geniş bir oda. Mesel abu dogumumdu paralı oda tutmayı düşünüyorum ozman bilgim yoktu. Cok ufak bir ücrete ayrı oda tutulup eşiniz falan kalabiliyormus tam bilgim yok bende konsuucam bu konuyu. Benim zamanımda Pandemi süreci devam ettiği içim elim dogum sonrası 15 dk gelip bebeği ve beni görebilmişti. Suan nasıl bilmiyorum.
Bebeğimin raporlarında down sendromu süphesi ve 15. Hafta ciğerlerine su oldugu için hemen her kontrolü yapıldı anında herşeye bakıldı röntgen falan cektiler ki 15. Hafta sonrası ciperdeki su kaybolmustu. Tedavi ve muayene yönünden de asırı ilgili bir hastane hiç bir ayrıntıyı atlamıyolar.
Kızımın ilk 1 ay normal kontroller dısında da bakıldı beyinden böbrekleri organlara kemik yapısına VS. En son tıbbı genetik bölümüne gitirk bu cocukda biley yok alın götürün perişan etmeyin dedi ki kzıım suan 18.5 aylık gayet saglıklı maşallah 😄suan aklıma gelenler bunlar extra soruları alabilirim