ummuhan3 Kızlar regl günü sivilcelenip akıntısı olup birde kasik agrisi çekip, reglim ha geldi ha gelecek durumunda olup buna rağmen adet olmayıp gebe kalan varmi 😊😊😊 çünkü regl oldum olacam hissindeyim 🥲
beyzacmvrc ummuhan3 seni umitlendirmek istemem ama öyle oluyor adet olcakmissij gibi oluyor aynı. Gecikmem 4 gün oldu artık test yapmıştım ultrason da kese bile gözüktü ama hala olcakmisim gibi agrilar oldu bir süre
Hilalllle ummuhan3 evet bir hafta öncesinden ağrı ve kramplarım başlamıştı günüm geçtiğinde şüphelenmedim bile regli olacağımı sandığım için hamileliğimin 7-8. Haftasına kadarda aynı ağrılarım devam etti.
ummuhan3 beyzacmvrc Ama sanki afedersin akıntı gelince adetim geldi sanıp wc ye gidiyorum o derece bekliyorum 😃 ayrıca hayırlı olsun darısı basima😊
gulsahyukksel Regl gününden bir hafta önce karın ve göğüs ağrısı başladı hep oldum olacağım diye bekledim meğer hamileymişim. Tam adet günümde test yapıp silik çizgi görmüştüm olabilir canım☺️
ummuhan3 gulsahyukksel Ne güzel hayırlı olsun bende bugün regl olmayı bekliyorum göğüs hassasiyeti var hafif sıvı akıntı oluyor sanki oldum olacam hissi olur ya aynı o durumdayım test yapmak istemiyorum hep tek çizgi görmekten usandım
beyzacmvrc ummuhan3 öyle oluyor beyaz yumurta akimsi akıntı oluyor hakkında hayırlısı olsun inşallah müjdelo haberi alırsın💓
balimiscat ummuhan3 bende de aynı şey oldu adetimi bekliyordum test yaptım şok inanmadım tekrar test yaptım hatta
Hilalllle ummuhan3 2 seneye yakın denedik bizde yeni nasip oldu acele etmemeye ve kendinizi strese sokmamaya çalışın olmuyor kafasına girmek iyice zorlaştırıyor bence
Neslihankrhmt ummuhan3 bennn 😌🤣 adetim wl3 gün geçti koydeydim test alamadım ama sancım vardı regl olmayı bekliyordum taa ki test yapıp pozitif çıkana kadar 🤦♀️
esraEb ummuhan3 benimki tam da öyle başladı 🤗 ilk aylarım öyle devam etti. Hamile olduğum bildiğim halde belirti o kadar netti ki bi yere giderken yanıma ped almadan çıkmıyordum 🙈
minikmucizeemaak balimiscat esraEb Kızlar benimde betam 12.58 2 gün sonra 79,41 çıktı çok şükür doktorum süper dedi 7 sinde testi tekrarlayacağım ona göre gitmem gereken günü söyleyecek 6 sı regli günümde ama bende de kaşık bel ağrısı hafif ve hep akıntım geliyor gibi tuvalete gidiyorum normal o zaman bu durumlar öyle mi
Busrayasin2351 ummuhan3 bende öyleydim canım ha oldum ha olacam derken adetim 1 gün gecikti test aldım tam testi yapacakken biraz lekelenme şeklinde kan geldi adet oluyorum sandım 1-2 saat bekledim baktım bir şey gelmiyor testi yaptım pozitif çıktı meğer gelende yerleşme kanamasıymış hamile olduğumu öğrenince bütün adet belirtilerim gitmişti sanırım birazda psikolojik oluyor🙈
esraEb minikmucizeemaak evet normal. Bebiş şu an kendine yer açtığı için ve tutunacağı yeri temizlermiş akıntının sebebi de bu zaten. Hemşire bi arkadaşım söylemişti. Benim akıntım hale devam ediyor 😤 herkesin böyle olacak diye bir şey yok. Aklınıza takılırsa yine de doktorunuza sorabilirsiniz.
balimiscat minikmucizeemaak evet canım hamilelikte inan akıntı çok oluyor ben adetim geçince öğrenmiştim betam 82ydi 10+3 teyim hala sadece kasık ve göğüs ağrısı hissediyorum inşallah güzel haberler alırsın 🌸
Busrayasin2351 ummuhan3 Rabbim en kısa sürede sanada nasip eder inşallah her şey gönlünce olsun canım❤🥰
minikmucizeemaak esraEb Teşekkürler doktorla suan telefon uzerınden irtibattayız, 7 sinde kan sonucunu haberleşip ona göre gün ayarlayacağız nasipse ❤️