Bhrsu Kızlar benim spekulum fobim var şuan 6 .cı haftaya giricez nasipse yazılan postları okuyunca aklıma geldi Allah nasip ederse zamanı geldiğinde dogumumu normal istiyorum ama çatı muayanesinde sadece spekulum değil elle 2 parmaklada yapıldığını okudum öyle mi gerçekten ellede yapılabilir değil mi ? 😓
Melissnil Bhrsu spekülümle pek yapılmıyo cnm 2 yıl kadın doğumda çalıştım çatı muaynelerinde hiç denk gelmedim düşün 😁 smear testinde spiral takarken kürtajlarda yada vajinal muaynelerde kullanılıyor. Çatıda kullanılmıyor. İçini ferah tut 🤗
Yuksexes Bhrsu evet 2 parmakla yapılıyor benim ikinci hamileliğim ilki de normal oldu henüz o aleti hiç kullanmadık çok şükür
Bhrsu Asdfgh öyle canım tabi ama işte o korku oluştu Ya bende öyle postlara bakuyodum ordan aklıma geldi 🙈
Asdfgh Bhrsu korkma hıc ben ıkıncı kez oldum alttan muayene ve hıc hıc hissetmedim diyebilirim bazıları cok abartıyor
Asdfgh Bhrsu sana baglı canm Kasımıcaksın kendini ayıptır soyleme si ıkı parmak dan nevar yanı incecık bısey gırdgını dusun hıc bısey yok anlamıyorsun bile jel sıkıyorlar zaten