Gayeeee Ben bebeğimi 16 haftalıkken pıt pıt şeklinde nadirde olsa hissederdim 18 haftalık olduk ama 2-3 gündür hiçbir şekilde tepki hissetmiyorum normal mi
Gayeeee Kalbiimde2can korktum çünkü 16. 17. Haftalarda günlük 2-3 kere hissediyordum 3 gündür hissetmeyince uykularım kaçtı içimi rahatlattınız teşekkür ederim😇
Kalbiimde2can Gayeeee ice dogru dönüktür belki ondan olabilir canim endise etme bende 21+5 oldum cogu zaman hic durmuyor ama arada hissetmiyorum su icip uzaniyorum ozaman hareketleniyor elimlede oynuyorum hep karnimla hareket etsin diye🤣
Gayeeee Yaaa yerim🥰 Allah sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin sağlıklı mutlu hayırlı ömürleri olsun inşallah