bsra4213 Kızlar aranızda ben aldıran var mı normal benler yüzümde bir kaç tane var ve her gördüğümde keşke olmasalar diyorum lazerle siliyorlar ya yaptıran var mı
mekselinaa bsra4213 Lazer tehlikeli canım Allah korusun kanser hücresi varsa canlandırmış olursun önce patalojiye gönderiyorlar sıkıntı çıkmazsa alıyorlar en sağlıklısıda böyle diye düşünüyorum
inciata ben dikişle aldırdım koltuk altımdakileri suratımı bende istiyorum ama kanser riskindne dolayı yakmak değil kökten alınması taraftarıyım o yüzden onuda kesili aldırca kökten
mylittlebabym Ben kökten aldırmıştım plastik cerrah almıştı, zaten uyuşturuyor hiçbir şey hissedilmiyor çok basit bir işlem :)
ladyax Ya benimde var tam burnumda çıktı yeni ama et beni değil normal ben yaktıran var mı nasıl oluyor
Mihrimahvuslat MelodyFairy Rica ederim 🙈 kız az önce test yaptım pembe çizgi çıkmasın mı 🤣 şaka gibi sabah yok gibi olan çizgi şimdi belirgin çıktı 🥴🥴
MelodyFairy Mihrimahvuslat yavrum sen ne hala tesy yapıyorsun ki ? Çatlama görmedin mi? Kopkoyu çıkmamışsa zaten pik değil bide 20 dk dan sonra yı baz alma geçersiz
Mihrimahvuslat MelodyFairy kız 20 dakikadan önce koyulaştı tam pik değil dediler testime yeniden yumurtlaman olabilir dediler daha adet günüme 11 gün var her an herşey olabilir 😬