bukna canım ben gebzedeyım o yuzden o hast bana cok uzak kaldıgı ıcın gıdemıyorum kendı ozeldekı doktorum yapmasaydı gıdecektm ama ablam o hast tedavı gordu once tedavyle snra kendılıgınden olan yegenlerımın ıkısınıde oraya goturdu ve cok memnun kaldı cd olayını bılmıyorum ama ıkı profesörun ayrı ayrı baktıgını bılıyorum dedgm gbı benm doktrum baska bı yere yönlendirseydi ben umuttepeye gıdecektım