Afrodid Merhaba canım gebişler 10+3 haftadayız. Benim sol bacak kalçamın alt tarafı içe dönük kısmında ağrı başladı 2-3 gündür şiddetli değil ama kalkıp oturunca hissettiriyor. Bu ağrıyı yaşayan var mı?
Nur12345678 Afrodid Bizde 10+6 olduk 2-3 gündür sol bacağımdan ayağıma doğru sızlama var çok ayakta durmaktan olsa gerek dinlenince biraz olsun hafifliyor
Seda_w Afrodid 14 haftalığım canım sağ bacağım benimde ağrıyor hatta popomu kemiği acıyor sana öyle söyleyim ama hamilelikte olan ağrılar bunlar ☺
hulya_6363 NeslihanOner Afrodid canm rahim büyüyor yer açıyor bebeğe o yüzden o tarz ağrılar olacaktır çok ağrın olunca parol içip uzan dinlen rahatlatıyor baya
anayimbenanaaa Afrodid ah ah o ağrı gebelik ilerledikçe artar bende çok yürüdüğümde çok iş yaptığımda bazen hiç bişey yapmasamda yaşıyorum aynı ağrıyı bel fıtığının habercisi diyolar
Afrodid Nur12345678 bende tam tersi oturarak çalışıyorum yürüyüş falan yapıyorum ama hep aynı ağrı devam ediyor
Nur12345678 Afrodid Bu haftalarda dinlenmek gerekiyor işte Birde yemek yaparken felan baygınlık geliyor halsiz düşüyorum sizdede varmı böyle şeyler
Afrodid Nur12345678 ilk zamanlarda daha çoktu bende 5 dk ayakta dursam fenalaşıyordum. Şimdi daha iyiyim. Ama çok ayakta kalsam gene hemen yoruluyorum ama eskisi kadar değil.
Afrodid Nur12345678 amin amin çok amin tek duam bu şuan. İnşallah doğumlarımız güzel sıkıntısız geçer sağlıklı birer anne ve bebeklerimiz olur 🙏🏻
Caterpillar Ben oğlumda yaşamıştım hem çok ağrıyordu doktorum magnezyum yazmıştı onu içtiğimde geçmişti zaten kemik ve kas ağrılarına çok iyi geliyor.
Afrodid Caterpillar magnezyum 2 hafta öncesine kadar kullanıyordum. Ama çok şiddetli değil oturup kalkarken yürürken hissettiriryor hayat kaliteni bızuyor .
miniyo Afrodid Haftadayım 19. Hafta dan beri bunu yaşıyorum bir ara düzeliyor sonra tekrar ağrı başlıyor . Ve öyle böyle değil merdiven çıkarken ağlayasım geliyor . Sıcak tuttum olmadı buz komp. Yaptım olmadı . Parol içtim geçirmedi hiç bir şekilde . Doktoruma söyledim magnezyum kullanman gerekiyor dedi . Şimdiye kadar vitamin verilmedi bana . O magnezyum u içmeye başladım bacağım toparladı resmen . Aynı anlattığınız şekilde bir ağrı kalça dan ayak bileğine kadar vuruyordu