Kızlar biliyorum eşim amcası ama ben gönlümden geçtiği icin alacam. Esim olmadığı zmn kaynım hastaneye falan götürdü getirdi bizleri diye. Benim Kizim da oldu eşim tarafından kimse büyük hediye almadi gorumcem bi takımla geldi . Ve ben gecen yil o kaynimin bebegine beşik aldim yinede bana yakışmaz birtakım diye cunku ben kendim oyle birsey yapamıyorum o yüzden hediye önerisi istedim altın almayı bende biliyorum ama 1 sene arayla doğum yaptı gecen yil altın dan değerli beşik almıştım 😐