Kızlar selam, biz 30 haftalık olduk Allah’ın izniyle 🤲🏻💖
Gündemimiz de şuan bebek arabası var. Bazı modellere baktık ama pek içimize sinen bişey olmadı. Puset gerekli olmayabilir diye almicaktım bebek arabası seçmek kolay olurdu o zaman ama düşüncem değişti kızıma yarık dudak yarık damak dendi doğumdan sonra hastane git gel süreçlerimiz olacak. O kısımlar için arabayla gidip gelirken pusette rahat eder diye düşünüyorum. Birde beslenirken uyurken vs dik pozisyonda olması gerekiyor onun içinde puset işe yarayabilir. O yüzden travel sistem daha mantıklı gibi, travel kullananlar yada normal araba alıp ayrı puset alanlar hangisi mantıklı aldıklarınızdan memnun musunuz?