husnatskn Kızlar 33 haftalık hamileyim. Cuma günü görüş günümüz acaba çatı muanesi yapar mı? En korktuğum şey 😃 kaçıncı haftalarda oluyor yardımcı olur musunuz
Tusemciiim husnatskn Benim doktorum 35. haftada yapacak Şuan 31+4’deyiiim geçen sordum ilaaahi senn şipşakkk 10 saniye salll kendini dedi ahahah 🥴😅
beyzacmvrc husnatskn bende 29. Haftamdayim dün gittim bir dahakine bayramdan sonra çağırdı alttan muayene de yaparız o zaman dedi ama bana çok erken geldi ya 32-33 haftalık olcam en fazla o zamana🙄 kimisi 35 den sonra oluyonhatta çoğu 37 den sonra oluyo
husnatskn Kiraz53 Normal mi yaptınız doğumu,muane olmadan nasıl karar verdi acaba doktorunuz bilgi verir misiniz
Kiraz53 husnatskn ben kendim zaten normal doğum istiyordum normal yaptım evet doktorumda normal istediğimi bildiği için hiç bisey yapmasına gerek yoktu
beyzacmvrc husnatskn belli olmaz ya bu haftalar da yapıldığını çok duymadım bana da erken geldi olabildigince geç gitmeye çalışcam bende bebekte bı sıkıntı hissetmediğim sürece 🤣 en azından bı 34 hafta falan olayım🤣
elifcicek_07 Bugün randevum var 35 haftayız hep bir önceki randevuda söylerdi demek ki bugün yapmayacak. Bende korkuyorum yani muayeneden değil ama duyacaklarımdan. Cinsellikte yok iyice daraldıysa diye korkuyorum
husnatskn elifcicek_07 Bende çekiniyorum bizde cinsellik normal her zamanki gibi ilerliyor. Ama bazılarında ne kadar normal olursa olsun cinselik çatısı dar olan çok kişi varmış
Mincik husnatskn çatı muayenesi doğum başlangıcını tetiklediği için son haftalarda yapılması uygunmuş. 38+3te çatı muayenem yapılmıştı
Gamzecakir husnatskn ben 36. Haftamda gittim çatal muayenesi yapılmadı. Zaten ultrasondan pelvik kaslarını gördüğü için ona göre ilerleyen haftalarda yapacağını söylemişti bana.
Mincik husnatskn evet ama doktorunuz bilir tabi😂 arkadaşım 38+0da çatı muayenesi olmuştu akşamına suyu gelmişti. Nişanı gelenler de varmış. Bende bir şey olmadı ama 39+5teyim daha doğurmadım😂