BuesraYildiz ben su sızıntısı yaşadım hamileliğimde.. az az gelebiliyor.. eğitimde doktor idrarınızı tam yapın, sonra ıkının, hala geliyorsa su olabilir demişti.. kokudan da anlayabilirsiniz.. bir de suyumun aktığı çamaşırımı kenarda bekletince kuruduğunda idrar yada akıntı gibi leke olmadığını farketmiştim..